氢气还原氧化铜

#T1win

【填词】Fake Love

渴望我不曾看过 你毫无痕迹的面具的背后

渴望我仍然停留 在精心装扮的美好的梦境中

一幕幕自以为是的刻骨铭心

原来全部都是笑话混淆视听

刹那间响起的警铃 告诫我不能再对它执迷不醒

I’m so sick of this Fake Love (Fake Love Fake Love)

I’m so sorry but it’s Fake Love (Fake Love Fake Love)

I wanna be good just for you

forget the truth just for you

cover up the proof just for you

Now I dunno me, who are you?

漆黑一片的深夜 闭着眼回到从前

发现提示不可计数 难以入眠

像是有雾 蒙蔽双目 导致现在败得一塌糊涂 

天翻地覆 原来是全盘皆输

渴望我不曾看过 你毫无痕迹的面具的背后

渴望我仍然停留 在精心装扮的美好的梦境中

一幕幕自以为是的刻骨铭心

原来全部都是笑话混淆视听

刹那间响起的警铃 告诫我不能再对它执迷不醒

Love you so bad Love you so bad

曾经的骄傲终于不复存在

Love it’s so mad Love it’s so mad

尘埃落定的下风不肯甘败

Love you so bad Love you so bad

原来的好局打得身名俱败

Love it’s so mad Love it’s so mad

是否有机会可以一键重来

I’m so sick of this Fake Love Fake Love Fake Love

I’m so sorry but it’s Fake Love Fake Love Fake Love

(Woo) I dunno I dunno I dunno why

(Woo) 喉咙被虚伪胀满说是爱

(Woo) I just know I just know I just know why

Cuz it’s all Fake Love Fake Love Fake Love

Love you so bad 

曾经的骄傲终于不复存在

 Love it’s so mad

尘埃落定的下风不肯甘败

Love you so bad Love you so bad

原来的好局打得身名俱败

Love it’s so mad Love it’s so mad

是否有机会可以一键重来

I'm so sick of this

Fake Love Fake Love Fake Love

I'm so sorry but it's

Fake Love Fake Love Fake Love

把来时期待摔破 扔进浩瀚无边的过往海空

知道复盘之中 才发现原来的无恐早已失宠

虽然最终毋庸置疑一败涂地 七零八碎凑成今生的败笔

可惜我还想回梦里 重临那段不堪一击的爱情


钢琴伴奏 

评论(2)

热度(11)